Mei 2020

Het documentatiecentrum is open op donderdag  7, 14 en 28 mei van 14.00 tot 17.30 uur.

Niet op 21 mei Onze Lieve Heer Hemelvaart.

Op zondag 17 mei van 10.00 uur tot 12.00 uur is ons lokaal open voor een babbel en een drankje.

Causerie op zondag

Deze activiteit is gratis.

De causerie op zondagmorgen is een nieuw initiatief van het Brugs Ommeland. Bedoeling is om een viertal keer per jaar een gast uit te nodigen op de derde zondag van de maand voor een losse babbel van een drie kwartier. Er is gelegenheid om vragen te stellen of een praatje te maken bij een drankje. Het is zeker niet de bedoeling een voordracht te houden. Iemand kan zijn hobby of verzameling komen voorstellen. Voorwaarde is dat het om een heem-, volks- of geschiedkundig onderwerp gaat. Ook een boekvoorstelling of speciaal project komen in aanmerking. Voor 2020 kan men zich nog aanmelden.